5 Haziran 2014 Perşembe

50 Kişiye La Casa de los Aromas ile Hediye


Firmamız Ekoz Kozmetik.Eminim daha önce duymuşsunuzdur.
Firmamız 2. kampanya dönemi gerçekleştiriyor.Bende katılım siz sevgili takipçilerime bu güzel ürünlerden kazanma şansı vermek istedim.

Kampanya dahilinde firmamızdan size hediye olarak gelecek ürünlere bir bakalım.






İsteğinize bağlı olarak seçebileceğiniz bu hediyeleri kazanmak için yapmanız gerekenler:


 *Ekoz Kozmetik Facebook sayfasındaki herhangi bir ürünü beğenip, yorum yazıp paylaşıyorsunuz
(LÜTFEN BEĞENDİM KATILDIM YAZMAYIN.ÜRÜNLE ALAKALI BİR YORUM OLSUN)

Ekoz Kozmetik internet sitesinden istediğiniz bir ürünü seçiyorsunuz.

*Sonra seçilen ürünün bilgisiyle yani linki ile birlikte isim, soyad, tel, adres bilgisi ve yönlendiren bloggerın ismi yani "LEZZET KEŞFİ" ; internet sayfasındaki İLETİŞİM bölümündeki mesaj kutusundan, “Facebook sayfanıza yorum yaptım, paylaştım ve beğendiğim.” yazıp,  beğendiğiniz ürünü ve linkleri ekleyip gönderiyorsunuz.

Blogumuda izlemeye alırsanız sevinirim.

SON KATILIM 20 HAZİRAN.

ŞANSINIZ BOL OLSUN.

NOT: Kampanyaya katılan tüm bloggerlar arasından yapılacak çekiliş ile 50 kişi hediye kazanacatır.

Hiç yorum yok: