1 Temmuz 2014 Salı

100 Kişiye Hediye



La Casa de los Aromas İle Evinizin Havası Değişsin!

TEMMUZ AYI ÇEKİLİŞİ BAŞLADI


100 Kişiye hediye dağıtılacaktır.

Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler.

Blogumu izlemeye alma zorunluluğu yok ama alırsanız güzel olur :)


Ekozkozmetik sayfasını beğenip 3 ürün paylaşmak.

http://www.ekozkozmetik.com/ sayfasından istediğiniz “La Casa de los Aromas” veya “Nailish” markalı ürünlerden 1 adet seçmek.

http://www.ekozkozmetik.com/iletisim/ bölümünden sizden istenilen bilgileri yazıp göndermek. 

(Kampanyaya katılmak istiyorum kutucuğuna basınca istenilen bilgiler ekrana gelecektir)


Yönlendiren Blog kısmından " LEZZET KEŞFİ" ni seçmek.

Kampanya 20 Temmuzda sona erecektir.


* Katılan tüm bloglar arasından 100 kişi seçilecektir.

Katıldığınıza dair yorum yazarsanız isminizi listeden kontrol edebilirim.

Hepinize bol şans.


7 yorum:

Adsız dedi ki...

tüm şartları yerine getirim katıldım,teşekkür ederim sizinle bu fırsatı buldum ..

Ayşe dedi ki...

Adınız listede görünüyor bol şans dilerim :)

Adsız dedi ki...

Cok tesekkur ederim biraz tecrubesiz olunca istemeden cok yorum gondermisim uzgunum

Ayşe dedi ki...

Rica ederim hiç sorun değil :)

bahardalı dedi ki...

selamlar ben sevil çınar tüm şartları eksiksiz yerine getirdim
sevillcinar@yahoo.com
www.facebook.com/sevillcinar

Ayşe dedi ki...

Merhaba
Sevil Hanım adınız listede görünmüyor şartları okuyup tekrar katılım yaparsanız sevinirim.

Unknown dedi ki...

katıldım