9 Aralık 2014 Salı

Ne İzledim...


LABİRENT ÖLÜMCÜL KAÇIŞ

2014 ABD yapımı filmde başrol oyucuları Dylan O'Brien, Kaya Scodelario, Thomas Brodie-Sangster, Patricia Clarkson, Will Poulter.

Film Glade adı verilen etrafı labirentlerle çevrili olan bir alanda geçiyor.
Her ay başka bir çocuk Glade'de yaşamaya gönderiliyor.
İşler Thomas'ın gelmesiyle değişiyor çünkü oldukça meraklı bir arkadaş :)
Labirentten kaçış için planlar yapılıyor ve sonuç başarılı.
Ama karşılaştıkları dünya oldukça farklı.
Ben filmi beğendim tavsiye ediyorum ama bir çok soru cevapsız kaldı.
2. filmi bekliyorum.


BANG BANG

2014 yapımı Hint Filmi.
Başrolde Katrina Kaif ve Hrithik Roshan var.
Film ABD yapımı Gece ve Gündüzde uyarlanmış ama birebir aynı değil.
Ben beğendim filmi.
Hint filmlerinin olmazsa olmazı danslar çok güzeldi.





Hiç yorum yok: