7 Nisan 2010 Çarşamba

Dr. Oetker Dekor Serisi


Dr.Oetker'in yeni ürünlerini denediniz mi?
Seride Siyah-Beyaz ve Bitter olmak üzere 2 çeşit glazür
Şekerli ve Kakaolu olmak üzere 2 çeşit pasta süsü
4 farklı tüpten oluşan Süsleme Glazürü yer alıyor

En kısa zamanda denemeyi istiyorum.Özellikle glazür dikkatimi çekti.Bu yardımcı ürünler mutfakta harikalar yaratıyor.

Glazür sıcak suda eritilerek veya mikrodalga fırında 1 dakika ısıtılarak kullanıma hazır hale geliyor.Pasta süsleri zaten kullanıma hazır halde.Denemek için sabırsızlanıyorum :)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

renkli süslerden aldım ben..eskiden annemde alır jurabiye süslerdi,hoş bi tadı ve görüntüsü oluyor tavsiye ederim..

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Ayşeciğim, ben bu ürünleri çok sık kullanıyorum. Türkiyeye çok geç geldi ama olsun. Bunada şükür.

Ayşe dedi ki...

neyse artık geç olsun güç olmasın değilmi? :)
Bende en kısa zamanda denemek istiyorum.Bakalım glazürlerin tadı nasıl.