4 Aralık 2010 Cumartesi

Babetim'den Kaçırılmayacak Yeni Yıl Fırsatı



Bünyesinde deriden rugana,süetten aksesuarlıya,geceden sportife kadar aradığınız birçok çeşit babeti bulabileceğiniz adres Babetim.gen.tr

Firma bünyesinde birçok kaliteli markanın satışını yapıyor.
Bu markaların başında Adidas,Chanel,Christian Dior,Gucci,Igo,Tommy Hilfiger ,Yoco geliyor.

Firmanın beğendiğim ürünlerini paylaşmak istiyorum.





Ayrıca yaklaşan yeni yıl için firmanın özel serisini tanıtmak isterim





Babetim.gen.tr yeni yıl için harika bir fırsat ile karşımızda

Yeni yıl için kendinize şık bir babet hediye etmek istermisiniz?
Cevabınız evet ise blogum aracılığı ile ;

En az 69 TL değerinde alışveriş yapan herkese babet hediye

Yeni yılda hem sevdiklerinizi hemde kendinizi hediyesiz bırakmayın.

Kampanya Şartları
*Blogumu izlemeye almak
*Babetim sitesine üye olmak
*Babetim facebook gurubuna katılıp arkadaşlarınızı davet etmek
*Kampanyayı  blog veya facebook hesaplarınızda yayınlamak
*Duyuru linki ile beraber ad ve soyadınızı yorum olarak eklemek


Kargo ücreti değerli firmamıza ait

Alışveriş yaptıktan sonra bana mail atınki  firma ile görüşüp hediye babet kazandığınızı onaylatıp hemen gönderelim


lezzetkesfi@gmail.com

3 yorum:

SeMa dedi ki...

İZLEYİCİNİM SİTEYE
sema_adnan06@hotmail.com adresi ile üye oldum facebookta sema adnan olarka aktıldım önerdim
kampanaynı duyurudm
şartlar tamam

http://sema-adnan.blogspot.com/2010/12/harika-hediyeler-babetimden.html
sema kırıcı
sema_adnan06@hotmail.com

aslının penceresi dedi ki...

tamamdır canım:-)

http://www.facebook.com/profile.php?id=633134034
can aslı kahrıman
paradoks162@mynet.com

suzann dedi ki...

merhaba.tüm şartlar tamamdır.kampanyayı facede duyurdum.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001891977554&v=wall
kolay gelsin.

suzan doğan
suzan7814@hotmail.com