2 Ekim 2013 Çarşamba

Master' s Sun Dizisini İzliyorum

MASTER'S SUN

Güney Kore hayranı olduğumu daha önce belirtmiştim. Dizileri , filmleri ve şarkıları çok güzel.
Şu ana kadar birçok dizi izledim şu an Master's Sun dizisini izliyorum. Bu dizlerin en sevdiğim yönüde kısa olmaları ortalama 20 bölümde bitiyorlar. 




Dizide So Jı Nın gençliğini oynayan çıtır :) 

INFINITE grubundan Kim Myung Soo Namı diğer "L"



Dizimizin konusu şöyle : 

Geçirdiği bir kaza sonucu hayaletleri görebilen Tae Kong Sil (Kong Hyo Jin ) ve İş dünyasının yakışıklı ama para diye deli olan Joo Joong Won (So Jı Sub) arasındaki olaylar.
Gelin görünkü hayaletler canım kızımızı rahatsız ediyor buda canına tak etmiş işte kader buya yakışıklı patronumuz ile bir rastlantı sonucu karşılaşıyor ve ona dokunduğu zaman hayaletler kayboluyor. Uyanık kızımız bunu anlıyor ve patronun yönetici olduğu Alışveriş merkezinde kendine iş ayarlıyor. Bundan sonra olaylar başlıyor. Çok sevdiğim oyuncu olan So Jının buradaki Goco (kaybol ) diyişi muhteşem. Her defasında kızımıza bunu söylese de zamanla yelkenleri suya indiriyor. Tabi güvenlik şefi olan yakışıklı Kang Woo (Seo In Guk) da diziye renk kattı yok yok gökkuşağı kattı atlamayayım :)

Dizi hakkında azıcıkda olsa merakınızı gidermek isterim. Bölüm parçalarından oluşan ve benim en sevdiğim Ostu dinleyebilirsiz.




Benden bu kadar izlemek istersen buyurun izleyiniz.




Hiç yorum yok: