28 Ocak 2014 Salı

Ne İzledim " Escape Plan "


ESCAPE PLAN 

2013 ABD Yapımı
Vizyon Tarihi 10 Ocak 2014






Ray Breslin () işinde uzman bir güvenlik görevlisidir. İşi son derece güvenli hapishanelerin zayıf yönlerini bulup oradan firar etmektir ve bu iştede oldukça iyidir.
Son işi başına bela olmuştur çünkü deneyimlerini kullanarak hazırladığı kitap örnek alınarak  muazzam derecede güzel :) (bu benim kişisel fikrim daha önce böyle estetik hücreler görmemiştim ) ve güvenli  bir hapishaneye kapatılmıştır.
Ve kimse hapishanenin nerede olduğunu bilmiyordur.
Ona yardım edecek kimse yoktur kaçış için tek başınadır.
Ta ki Emil ( ) ile tanışıncaya kadar. Emil ona kaçış için yardımcı olacaktır.
Tabi hapishane müdürünü () yazmasam olmaz kendisini görmek oldukça güzeldi :)

Film klasik hapishaneden kaçış filmi ama filmi beğendim.Bu tarz filmleri sevmişimdir.
Ve sevdiğim oyuncuları uzun bir aradan sonra birlikte görmek keyif vericiydi.
Ama filmde bir şey eksik geldi bana sanırım kaçış işin yapılanı çok fazla inceleme şansı olmadığı için.
Bu tarz film sevenlere önerilir.






Hiç yorum yok: