8 Nisan 2014 Salı

Aile Hekiminizden Adım Sayar Almayı Unutmayın

Sağlık Bakanlığı  günde 10.000 adım sloganıyla ücretsiz adım sayar dağıtımı gerçekleştirdi. 
Adım sayarı bağlı bulunduğunuz aile hekimliğinden alabilirsiniz.
Amaç obezite ile savaşmak ama yürüyüş şişman zayıf herkes için şart.
Düzenli yürüyüşün faydalarını hatırlatmak istiyorum.

-Kan akımını hızlandırmak,
-Kan basıncını düzenlemek,
-Şişmanlığı önlemek,
-Kalp krizi riskini azaltmak,
-Akciğerlerin hava alma kapasitesini arttırmak,
-Kolesterolü önlemek,
-Kandaki yağ oranını düşürmek,
-Kasları güçlendirmek,
-Bağışıklık sistemini güçlendirmek,
-Eklem ve kas esneklşiğini sağlayarak bel boyun ağrılarını azaltmak,
-Bünyeyi rahatlatmak stresi azaltmak,
-Bağırsak hareketlerini arttırarak sindirim kolaylığı sağlamak,
-Yaşlanma sürecini geciktirmek,
-Moral, özgüven ve iyimserliği arttırmak…

2 yorum:

Fatma Basaran dedi ki...

Çekilişte bol şans diliyorum. İzlemedeyim sevgiler

Ayşe dedi ki...

Yayınladım Fatma Hanım.