4 Temmuz 2014 Cuma

GARNIER Saf & Temiz 3'ü 1 Arada



Garnier Saf  & Temiz 3'ü 1 Arada kapsamlı bir ürün.
3 işlemi 1 arada yapabilmek büyük rahatlık çünkü. 
Temizleme, peeling ve maske olarak kullanabiliyorsunuz.
Benim cilt yapım yağlı.
Yağlı ve karma ciltler için ürün haftada 2-3 kez maske ve her gün temizleme peeling yapılmasını öneriyor.
Benim cildimde dönem dönem çıkan sivilceler olduğundan peeling yapmayı tercih etmiyorum.

(Eğer cildinizde sivilce varsa peeling yapmayın kesinlikle önerilmiyor)

Bir kaç kez ürünü kullandım cildimde kuruluk yaptı :(
Bunun yanında temizliği iyi ve ciltte yanma hissi uyandırmıyor aksine oldukça ferahlatıcı.
Ciltteki parlamayı önemlimsi ve siyah noktaları yok etmesi ürünün en güzel yönü bakalım işe yarayacak mı?
Ürünü marketlerde dahi bulmak kolay ve fiyatı  değişim gösterse de ben en düşük 10 TL olarak biliyorum.

Kullanan var ise sonuçlarını merak ediyorum paylaşabilirsiniz :)

Hiç yorum yok: