29 Ağustos 2015 Cumartesi

#BepantholleGücünüGöster #trnd


Herkese Merhaba
Daha önce trnd projelerinden Bepanthole katıldığımı duyurmuştum.
Proje kapsamında broşür ve dağıtmak üzere minik Bepantholler göndermişlerdi.
Tabi büyük olan kutu benim onu vermem :)

Numuneleri dağıttım dağıtmaya devam ediyorum.
Akrabalar, arkadaşlar, komşular derken çoğunu dağıttım.
Çok güzel geri dönüşler oluyor.
Kremi gördüklerinde çok seviniyorlar çünkü çoğu zaten daha önce kullanmış.
Çoğumuz kremi pişik ve yara kremi diye kullanmaya alışmışız oysa Bepanthol
çok güzel bir nemlendirici.
İçerisinde Pro-Vitamin B5 bulunuyor buda vücudun nem dengesini korurken diğer yandan cildin dayanıklılığını arttırıyor.
Ayrıca cildinde pul pul dökülme sorunları. çatlak ve kızarıklık olanlarda rahatlıkla kullanabilir.
Çatlaklara iyi geldiğini yeni öğrendim eminim çoğunuzda bilmiyordunuz altın değerinde bilgi bu :)
Parfüm. koruyucu madde ve renklendirici içermez.
Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
Ben severek kullanıyorum.Gerçekten iyi nemlendiriyor.

Sevgiler...

Hiç yorum yok: