17 Eylül 2015 Perşembe

Ne İzledim / Taşıyıcı Son Hız


Taşıyıcı filmlerini bilmeyeniniz yoktur sanırım eğer izlemediyseniz de tavsiye ederim.
Serinin ilk 3 filminde Jason Statham vardı.
Bir adam bir role bu kadar mı yakışır bence rol onun için yazılmış gibiydi.
Son filmde başrol değişince biraz üzüldüm tabi ama yinede seriyi tamamlamak adına izlemek gerekir dedim izledim.
Konusunu bilmeyenler için hatırlatmakta fayda var. Taşıyıcımız kendisine verilen paketi bir yerden alıp bir yere götürüyor ve değişmez kuralları var: Gecikmek yok, isim yok, anlaşmayı değiştirmek yok çok kuralcı çok :)
Filmde beni üzen senaryo oldu. Diğer filmlerdeki havayı hissedemedim. 
Jason olsaydı filmi kurtarır mıydı yok ya senaryo bence olmamış beğenmedim.
Tavsiye eder miyim derseniz ilk 3 filmi izlediyseniz izleyin derim bari seri tamamlansın.
Sizler izlediniz mi? Fikirlerinizi bekliyorum.
Sevgiler.

Hiç yorum yok: