12 Ocak 2010 Salı

Fırında Karabiberli Tavuk Ve Pilav


Malzemeler
1 adet tavuk
2 kase pirinç
1 yemek kaşığı salça
1 çay kaşığı karabiber
1 tatlı kaşığı kekik
Yarım çay bardağı sıvıyağ
tuz
Su
Yapılışı
Tavuğu güzelce yıkayıp derisini soyun.Bir kasede salça,yağ,kekik,tuz ve karabiberi karıştırıp tavuğun her yerine sürün.Tavuğu biraz su koyulmuş fırın tepsisine yerleştirip fırında kızarana kadar pişirin.Tavuk kızardıktan sonra yıkanmış pirinçleri tepsiye tavuğun etrafına dökün suyunu ilave edin.Pirinçler pişince yemeğiniz hazır.
Afiyet olsun.
Tavuğun pişerken suyuna bıraktığı aroma pilava harika bir lezzet katıyor.Denemenizi ısrarla tavsiye ediyorum.Fazla bekletmeden sıcak sıcak yerseniz lezzetini daha iyi anlarsınız.Karabiber pilava bu kadar yakışabilir.
Bu tarifi canım dostum Meral'den aldım.Ona teşekkür ediyorum.

3 yorum:

GÜLSÜM dedi ki...

ben çok severim ellerine sağlık

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

Merhaba Canım...Senin için blogumda bir ödül var.Kabul edermisin?

Sevgiler:)

Ayşe dedi ki...

Bendimde çok sevdiğim bir yemek.
Ayşe hemen uğruyorum.