10 Ocak 2010 Pazar

Superfresh SultanAhmet Köfte Ve Patates

Malzemeler
1 kutu Superfresh SultanAhmet Köfte
1 adet (1000gr) Superfresh Patates
Sıvıyağ

Yapılışı
Patatesleri dondurucudan çıkardıktan sonra çözülmelerini beklemeden ısıtılmış yağda kızartın.
Aynı şekilde köfteleri çözülmelerini beklemeden elekrtrikli ızgarada pişirin.
Afiyet olsun.

Çıtır çıtır patates sevenler için Superfreshi öneririm.Dondurulmuş ürün acaba lezzetinde kayıp olurmu diye hiç düşünmeyin tadı harika.
Patatesi kızarttıktan sonra 1-2 köfte kızartayım dedim aman siz denemeyin.Yağda kuru oldular.Zaten hazırlanışında ızgara yada teflon öneriliyor.Dayanamadım ben o başka.
Ben köfteleri elektrikli ızgarada yaptım çok lezzetli oldular.

4 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Olsada yesem:)))

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Çok seveim hatta bayılırım köfteye..Tabağı aldım gidiyorum:)Sevgiler.

Ayşe dedi ki...

Afiyet olsun hanımlar :))

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık ayşecim