15 Ocak 2010 Cuma

Superfresh Mısırlı Pilav


Malzemeler
1 kutu Superfresh Mısır
2 kase pirinç
4 kase su
1-2 damla limon suyu
1 çay kaşığı şeker
Sıvıyağ
Yapılışı
Sıvıyağda yıkanmış pirinçleri kavurun.1 kutu Superfresh mısırı ilave edin.şeker ve limon suyunuda ekledikten sonra suyunu koyun.Kısık ateşte pirinçler suyunu çekene kadar pişirin.
Afiyet olsun.
Pirinç pilavını sade sevmiyorum şehriye veya mısır kullanıyorum.Mısırlıda çok güzel oluyor hem tadı hem görüntüsü.Ben pilav yaparken tozşekerde kullanırım.Lezzet kattığını düşünüyorum.

3 yorum:

Dominika dedi ki...

kaç gündür mısırlı pilav yapmak istiyordum.. bugün yaparım sanırım :))
teşekkürler..

deniz dedi ki...

ne kadar uymuş renkleri sarı ve beyaz ye beni diyor resmen ellerine sağlık ayşecim

Ayşe dedi ki...

Dominika şimdiden afiyet olsun canım.
Denizcim bende renklere bayıldım.