19 Aralık 2009 Cumartesi

Bağdat Köfte Harcı İle Enfes Köfte















Malzemeler

500 gr kıyma
Bağdat köfte harcı
Biraz su
Bayat ekmek
1 adet kuru soğan
1 yemek kaşığı salça


Yapılışı

Kıymaya Bağdat köfte harcını ve biraz su ilave edip iyici karıştırın.Sonra içerisine rendelenmiş soğan ıstalmış bayat ekmek ve salçayı koyup iyice karıştırın. Köftelere yuvarlak şeklini verip ızgarada pişirin.
Afiyet olsun.

Ben köftede ekmekten vazgeçemeyenlerdenim.İlla içinde ekmek olacak.Bu sayede bayat ekmekleride değerlendirmiş oluyorum.Salçayı daha yeni yeni koymaya başladım ve hoşuma gitti köfteye verdiği tat.
Bağdat köfte harcı gerçekten çok lezzet veriyor.O türlü türlü baharat karışımı köfte işte böyle yapılır dedirtiyor insana.
Ben çok beğendim tadını sizinde denemenizi tavsiye ederim.

1 yorum:

Işıl dedi ki...

köfte harcsız asla yapamam köfte.kötü ev hanımı der annem