22 Kasım 2009 Pazar

Sinangil Un İle Fındıklı Kek



















Malzemeler
3 yumurta
1 kase yoğurt
1 kase sıvıyağ
1 kase şeker
Aldığı kadar Sinangil Fındıklı Kek Unu
2 su bardağı süt
1 paket vanilyalı puding
1 adet çikolata


Yapılışı
Bir kasede yumurta ile şekeri çırpın.Yağını ve yoğurdunu ilave edip karıştırın.Kek kıvamını alana kadar ununu ekleyin.Yağlemış tepsiye döküp üzerini kızrana kadar pişirin.
Diğer tarafta vanilyalı pudingi 2 bardka soğuk süte döküp hazırlayın.Kek biraz soğuduktan sonra ortasından kesip pudingi sürün.Kalan pudingide üzerine sürün.Rendelenmiş çikolata serpip servis yapın.


Dikkat etiyseniz kabartma tozu malzemeler arasında yok çünkü buna gerek yok.Sinangil Fındıklı Kek Unu içerisinde zaten kabartma tozu mevcut.Bu tüm kek unları için geçerli.Bence bu iyi bir fikir.Mutlaka fındıklı kek ununu denemelisiniz.Kokusu tüm mutfağı sarıyor.Yediğiniz zaman fındık aromasını hissedebiliyorsunuz.Ben misafirlerime yaptım ve herkes bayıldı.Tarifini aldı.İşin sırrı unda aslında :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

HEVESLI BLOGUNUZU GUZEL HAZIRLAMISSINIZ SINANGIL UNLARINA GELINCE HEPSI BIRBIRINDEN GUZEL BENDE BAZI CESITLERINI KULLANDIM LIMONLUSU COK AMACLISI HARIKAYDI DEDIGINIZ GIBI KABARTMA TOZUNA IHTIYAC OLMADAN ISTEDIGINIZ SONUCU ELDE EDIYORSUNUZ BUDA COK GUZEL BENCE BU ARADA ELLERINIZE SAGLIK COK GUZEL GORUNUYOR

Ayşe dedi ki...

Blogumu beğenmenize sevindim.
Bende fındıklı una bayıldım.Favorim bu un diyebilirim.
Kabartma tozunun içinde olmasıda çok iyi düşünülmüş.